theme

صد و یک نکته سئو – نکته ۲۱ – استفاده از روش پرداخت به ازای هر کلیک

صد و یک نکته سئو – نکته ۲۱ – استفاده از روش پرداخت به ازای هر کلیک

از سیستم پرداخت به ازای هر کلیک به منظور ارتقاء سئو وب سایت خود استفاده کنید (پرداخت به ازای کلیک یا PPC نام مدلی ازتبلیغات اینترنتی است که در آن بازدیدکنندگان تبلیغات به وب‌سایت، اپلیکیشن موبایل و یا رسانه‌ای دیگر هدایت می‌شوند و تبلیغ دهنده بر اساس تعداد کلیک‌ها و مراجعه به رسانه خود، به نمایش دهنده هزینه تبلیغات را پرداخت می‌کند.)

اگر از عهده هزینه های این نوع تبلیغات وب سایت  بر می آیید براحتی می توانید از این روش برای انتقال کاربران از وب سایت های دیگر به وب سایت خود بهره بگیرید.

شرکت‌های گوگل، مایکروسافت و یاهو در پروژه‌های Google Adwords، Microsoft adCenter و Yahoo! Search Marketing از این مدل بهره می‌برند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code