theme

بازاریابی و وب سایت!

بازاریابی و وب سایت!

هدف بنیادی هر وب سایتی این است که از نظر اقتصادی موفق باشد.امروزه برای هر شرکتی یک معرفی آنلاین تاثیرگذار بسیار مهم است.یک تجارت جدا از کوچکی یا بزرگی آن همواره در پی شناخت راههای جدید برای افزایش سوددهی و همچنین باقی ماندن در دور رقابت است.
بهینه سازی موتور جستجو تبدیل به یک ابزار مهم برای ارتقای تجارت های کوچک شده است. بررسی اخیر نشان میدهد که اینترنت به عنوان ابزاری برای انتقال اطلاعات، جایگزین روش سنتی تبلیغات رسانه ای شده و همچنین تجارت الکترونیک نیز به عنوان ابزار برای فروش ، جایگزین خرده فروش ها در خیابانها گردیده است.
در کل برای یک تجارت کوچک، بازاریابی با موتور جستجو با اهمیت تر و همینطور کم هزینه تر از راه اندازی گروه بازاریابی به شیوه های قدیمی است .

[thumbnail src=”http://mega-tech.ir/wp-content/uploads/2015/05/pic2.jpg”]

بررسی اخیر نشان میدهد که اینترنت به عنوان ابزاری برای انتقال اطلاعات، جایگزین روش سنتی تبلیغات رسانه ای شده و همچنین تجارت الکترونیک نیز به عنوان ابزار برای فروش ، جایگزین خرده فروش ها در خیابانها گردیده است.
در کل برای یک تجارت کوچک، بازاریابی با موتور جستجو با اهمیت تر و همینطور کم هزینه تر از راه اندازی گروه بازاریابی به شیوه های قدیمی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code